Cliënten vertrouwen ons gevoelige informatie toe, steeds gebonden aan het beroepsgeheim. Het is niet evident om te beschrijven met welke fraudezaken we precies bezig zijn. [Lees meer]
Werkkledij of uniformen worden soms gebruikt voor strafbare feiten zoals afpersing, oplichting en diefstal. Hoe kan je dit fenomeen herkennen en voorkomen? [Lees meer]
Hoe kan je leugens herkennen via verbale communicatie? Welke signalen kunnen wijzen op eventuele onwaarheden tijdens een interview of getuigenis? [Lees meer]
Heb je het gevoel dat iemand onwaarheden vertelt ? Zegt je “onderbuikgevoel” dat er iets niet klopt wanneer je met een collega of leidinggevende spreekt? [Lees meer]
Wanneer we solliciteren voor een uitdagende vacature, zetten we ons beste beentje voor om in aanmerking te komen voor onze potentiële droomjob. [Lees meer]
Auto's, werkmaterieel en vrachtwagens staan vaak onbeheerd op industrieterreinen of op afgelegen plaatsen. Daardoor kunnen dievenbendes vaak ongestoord brandstof stelen. [Lees meer]
Worden je rechten als consument of ondernemer onvoldoende gerespecteerd? Ken je iemand die het slachtoffer van misleiding, bedrog, fraude of oplichting is? [Lees meer]